środa, 17 lutego 2016

Ludzie...

Odkryłam przy okazji pisania rozprawki (funkcja labiryntu w sztuce... Kto wymyślił taki temat?! X.X), że największą wenę mam o 11 w nocy. I właśnie wtedy wpadam na najlepsze ^^ argumenty.
Co z tego, że i tak nie oddałam pracy?

Typowa ja...

He he ^^

Wogóle, mam w planie wstawić coś ciekawego ^^

._. Ja i ciekawe rzeczy...

Nevermind... Mam nadzieję, że to będzie ciekawe... Bo w mojej głowie wydaje się być świetnym pomysłem xD

Ale później się okaże... Że jest nudne ;-;

I co ja wtedy zrobię?!

Spróbuję jeszcze raz ._.
Ta odpowiedź powinna być dla mnie oczywista...

Ale w pewien sposób mój Mózg pomyślał: "skończysz z udawaniem fajnej"

To bolało... ;-;

Tak to jest jak cały dzień nic nie robisz! - polemizował ze mną...

Ale ja chodzę do szkoły! Wychodzę z Alex...

I kolejny mój argument został inwalidą na rencie... ;-;

Pierdzielę, nie chce mi się ._.

A muszę posprzątać._.
I zrobić lekcje...

Pfy! Będę czytać!

Albo leżeć jak teraz ._.

No nevermind...

Skończę już te głupoty

Pa










P.S Ta niespodzianka... To będzie... <szepcze pod nosem> ^^

1 komentarz:

  1. Niespodzianka hmmm ? Będę czekać i się nie doczekam zapewne XD

    OdpowiedzUsuń