niedziela, 14 lutego 2016

Kilka dni temu wpadłam na cudowny pomysł.
Napiszę bloga!
Ta ._.
Tylko o czym...?


O sobie...- szepnął mój mózg.


Ale, ja jestem nudna... ;-;


Trudno! 

I tak oto znalazłam się tutaj... i teraz.

Nie będę opisywała ciekawych rzeczy.
Chyba.
Nie wiem T-T

Generalnie to...
Hm...
Może najpierw coś o mnie.
Lubię muzykę. Tak w zasadzie, to jestem od niej uzależniona.
Nie jestem jakoś tak zamknięta na jeden gatunek, oj nie!
Słucham wszystkiego.

Dosłownie.

Przykładowo:
Na mojej playliście jest wiele różnych gatunków obok siebie. Serio. Chociażby Korn a obok Salmo, zaraz za nimi Our Last Night i Limp Bizkit... A tu jakiś pop się trafi...
O! A tu Die Antwoord! I Machine Gun Kelly...


Jestem dziwna ._.

Bywa ^^

Pewnie co jakiś czas rozwinę się na jakiś temat... o.o
I zostanę zhejtowana ._.
Who cares? ^^

Pewnie i tak nikt tego nie czyta ;-;

Nevermind ._.

Podobno jestem kosmitą... bo czytam książki... zwykłe... papierowe... O_o
Czy to jest AŻ TAK dziwne??

Po to mam  oczy i MÓZG żeby z nich korzystać...
Wyobraźnia też lubi być używana.
No.


I na kija ja to piszę jak i tak nikt tego nie przeczyta? ;-;

Hm... Coś jeszcze...?
Nie wiem... ;-;
Może skończę się wysilać...? 


...

...

Hm... Jestem zbyt leniwa żeby coś wymyślić ._.

Eh...
To ja może skończę...
Pa pa ~

2 komentarze:

  1. Hmm Hmm Hmm i jeszcze raz Hmmmmm ^^
    No to ten, co by tu napisać w twoim pierwszym komentarzu na twoim pierwszym blogu ._. ?
    Interesujący wstęp, słowo o sobie, może jakieś wywody xD
    Powiem ci że pusto ty tu masz xD Przydałyby się jakieś zakładki :P Dodatki, obrazki, nie wiem, coś co wypełni tą pustą przestrzeń :D
    I te tło takie nijakie ale siake ... nie najgorsze ale mogłoby być lepsze ^^
    Dodałem cię do obserwowanych więc lepiej coś wstawiaj od czasu do czasu >_< !
    To tyle, życzę ci dużo weny, chęci i siły do pisania oraz nie wiem czego jeszcze ._. jestem słaby w życzeniach ;-; !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stoję właśnie przed tobą... I ja nie wiem... Poddaję się ;-;

      Usuń